Radicom-Net KFT

Mikrohullámú internet szolgáltatás

- 5 -

7.4. a kártérítési eljárás:

A felek a berendezésekben természeti csapás, elemi kár, terrorcselekmény miatt bekövetkezett meghibásodások esetén a saját berendezésüket kötelesek saját költségükre kijavítani, vagy megegyezhetnek a szerződés felbontásában.

Ha a szolgáltató neki felróhatóan az ügyfélnek kárt okoz, az ügyfél kérheti a kártérítés beszámítását a következő időszakra előfizetési díjként, vagy visszafizetésre kerül az előfizető által kért módon, 30 napon belül.

7.5. a kötbér meghatározása, mértéke és módjai:

A szolgáltató nem köteles a szolgáltatás kiesése miatt elmaradt hasznot megtéríteni.

A szolgáltató kötbér fizetésére köteles, ha az előfizető által bejelentett hiba megállapítása 48 órán belül és kijavítása 72 órán belül nem történt meg. A kötbér mértéke minden késedelmes napra a 6/2011.(X.6.) NMHH rendelet 9. § (11)-(12)-(13). szerint történik.

 

8. számhordozás... (itt nem értelmezhető)

 

9. a szerződés időtartama

9.1. a szerződés időtartama:

A legrövidebb szerződési időszak a szolgáltatás kezdő napjától számított 30 nap.Csak határozott idejű szerződés köthető. Az előfizetői jogviszony a szerződéskötéssel jön létre és a lejárat napjával megszűnik. A lejárat napja előtt a szolgáltató megbízottja előzetes egyeztetés után személyesen keresi fel az előfizetőt újabb szerződés aláírása miatt. Ha új szerződés nem jön létre, akkor az előfizető köteles visszaszolgáltatni a szolgáltató tulajdonában levő eszközöket.

9.2. a szerződés módosítása:

A szolgáltató jogosult a szerződés módosítására, ha a megkötéskor előre nem látható jogszabályi változás, műszaki vagy gazdálkodási okok miatt nem tudja teljesíteni a szerződésben foglaltakat. Az előfizetőket köteles erről 30 nappal korábban a honlapján,

e-mail-ben vagy levélben értesíteni. Az előfizető jogosult 15 napon belül jelezni, hogy a változás miatt a szerződést megszűntnek tekinti. A változás elfogadottnak tekinthető, ha az előfizető 15 napon belül nem jelzi szerződéstől való elállását.

A szolgáltató nem köteles azokat az előfizetőket értesíteni, akikre nem vonatkozik a szerződés változása.

9.3. az előfizető által kezdeményezett szerződésmódosítás:

Az előfizető bármikor elállhat a szerződéstől, de a szolgáltató tulajdonában álló berendezéseket köteles visszaszolgáltatni. Ha ezt bármilyen oknál fogva nem teszi meg, akkor köteles a berendezés értékét megfizetni. A szolgáltató a szolgáltatás helyének változtatására nem kötelezhető, ha az műszaki okok miatt nem megoldható, vagy kívül esik az ellátási körzetén.

 

10. adatkezelés, adatbiztonság

10.1. a szolgáltató által kezelt adatok fajtái, tárolásuk

és esetleges továbbításuk célja, időtartama

A szolgáltató az előfizetői szerződésben, a bejelentésekben és a díjfizetésekkel kapcsolatos előfizetői adatokat tárolja, azok keletkezésétől számítva a mindenkori jogszabályok által meghatározott ideig. A szolgáltató csak nemzetbiztonsági, bírósági vagy rendőrségi megkeresésre ad ki az ügyfelekről tárolt adatokat. Kereskedelmi vagy magán célból senkinek nem szolgáltatjuk ki az ügyfelek adatait. Kivétel az alvállalkozóval végeztetett

munkához a cím és a műszaki adatok közlése. Az adatvédelmi és titoktartási kötelezettség a szolgáltató cég minden tagját, alkalmazottját vagy alvállalkozóját egyaránt kötelezi.A szolgáltató megszünése esetén a jogutód kaphatja meg az adatokat, ennek hiányában az adatok megsemmisítésre kerülnek.

10.2. az előfizető tájékoztatása az adatbiztonsági szabályokról,

az adatkezeléssel kapcsolatos jogairól és kötelezettségeiről

Az előfizető köteles a szerződésben valós adatokat megadni és azok változása esetén a szolgáltatót erről 15 napon belül értesíteni. Az előfizetőnek joga van személyesen betekinteni a róla nyilvántartott adatokba, de telefonon nem szolgáltatunk ki adatokat.

Az adatbiztonsággal kapcsolatos tudnivalókat a 4. sz. Melléklet tartalmazza.

 

11. az előfizető jogszabályban meghatározott nyilatkozatai:

Az előfizető csak az előfizetői szerződésben szereplő adatokat köteles megadni. A személyes adatait bármikor változtathatja. A szerződést bármikor felbonthatja. A szolgáltató által kezdeményezett változtatások elfogadásáról 15 napon belül nyilatkozhat. A személyes adatait idegennek nem szolgáltatjuk ki, ennek engedélyezését nem kérjük.

 

- 6 -

 

 

12. az előfizetői szerződés megszűnésének esetei és feltételei, azon határidő megjelölése, ameddig az előfizető díjfizetési kötelezettségének eleget tehet anélkül, hogy a szolgáltató a szerződést felmondaná.

Csak határozott idejű szerződés kötés történhet, amely a lejárat napjával megszűnik.

 

13. a közvetítőválasztással kapcsolatos eljárás(nincs)

 

14. az előfizetőnek a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos egyéb kötelezettségei

14.1. az együttműködési és tájékoztatási kötelezettség

Az előfizető köteles a szolgáltatáshoz szükséges műszaki berendezések állapotát megőrizni. A hibakeresés vagy javítás esetén a berendezésekhez a hozzáférést biztosítani. A szerződés lejártakor a szolgáltató berendezéseit visszaadni.

14.2. a szolgáltatás rendeltetésszerű használata

Az előfizető csak hibátlan készülékkel csatlakozhat a szolgáltató berendezéséhez. Minden számítógépen vírusirtó programot kell működtetni, hogy megvédjük a hálózatot a felesleges terhelésektől. Akinek a gépéről másokat zavaró levelek (spam) jutnak ki a világhálóra, azokat a szolgáltató köteles kizárni a szolgáltatásból.

14.3. a végberendezéssel, az előfizetőnek átadott berendezésekkel kapcsolatos kötelezettségek

Az előfizető köteles szerződés lejártakor a szolgáltató berendezéseit visszaadni.

14.4. az adatváltozás bejelentése, adatszolgáltatás

A szerződésben található adatok változása után köteles a szolgáltatót a változásokról 15 napon belültájékoztatni. Elköltözés esetén a költözést megelőzően kötelesége a tájékoztatás.

 

15. műsorterjesztési előfizetői szolgáltatás...(nincs)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 7 -

 

 

 

 

 

 

1.sz. melléklet

 

A szolgáltatás területe:

 

Onga, Ócsanálos, Hernádkak, Gesztely, Balajt, Tiszalúc, Ónod ,települések bel-

és külterületein.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 8 -

 

 

 

 

2.sz. melléklet

 

Díjak:

 

 

Csomag: Letöltés (garantált) Feltöltés (garantált) Díj (Ft/hó)

Mbps Mbps

 

 

Maxnet 20 ( 5) 5 (2) 5990

 

Basenet 15 (4 ) 4 (1,5) 4990

 

Maxinet 10 (3) 3 (1) 3990

 

Alap 5 (3) 2 (0.5) 3000

 

( Díjak: az előfizető tulajdonában álló rádióberendezés esetén és áfával együtt értendők)

Minimális szolgáltatási idő első alkalommal: 30 nap)

 

A rádióberendezés ára: 24 000 Ft (egy év garanciával)

 

30 napot meghaladó szünetelés díja: 1200 Ft/hó

A szüneteltetés időtartamával a hűség idő automatikusan meghosszabodik.

 

Egyéb díjak:

 

Új berendezés szerelési díja: 6000 Ft

Installációs költség 4000 Ft

Ha a hiba a szolgáltató berendezésében van: kiszállás és hibamegállapítás díjmentes

Ha a hiba a megrendelő berendezésében van: kiszállás és hibamegállapítás: 4000 Ft

Helyszíni javítás: 2000 Ft/óra

Speciális feladatokra egyedi megállapodások lehetségesek.

 

Az árak ÁFÁ-val értendők.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 9 -

 

 

 

3.sz. melléklet

 

Internet-hozzáférési szolgáltatás minőségi mutatói az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének a fogyasztók védelmével összefüggő követelményeiről szóló 229/2008. (IX.12.) Kormány Rendelet szerint

 

Minőségi mutatók megnevezése

 

Megnevezés Vállalt célértékek

 

A szolgáltatáshoz való új hozzáférés létesítésének vállalási határideje (nap) 30 nap

 

A bejelentett minőségi panaszok hibaelhárítási határideje (óra) 72 óra

 

A szolgáltatás rendelkezésre állása (%) 95 %

 

A szolgáltató ügyfélszolgálati ügyintézőjének 120 másodpercen belüli

jelentkezésének aránya az ügyfélszolgálatra érkező hívások esetén (%) 75 %

 

 

Forgalommérésen alapuló számlázás esetén a bejelentett

számlapanaszok kivizsgálási és elintézési határideje (nap) 30 nap

 

Garantált (átlagosan elvárható) le/feltötési sebesség Le: 2.0Mbps

5/1 Mbps szerződéses sávszélességhez Fel: 0.5 Mbps

 

Garantált (átlagosan elvárható) le/feltöltési sebesség Le: 3.0Mbps

10/3 Mbps szerződéses sávszélességhez Fel: 1.0 Mbps

 

Garantált (átlagosan elvárható) le/feltöltési sebesség Le: 4.0Mbps

15/4 Mbps szerződéses sávszélességhez Fel: 1.5 Mbps

 

Garantált (átlagosan elvárható) le/feltöltési sebesség Le: 5.0 Mbps

20/5 Mbps szerződéses sávszélességhez Fel: 2.0 Mbps

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 10 -

 

 

4.sz. Melléklet

 

Adatbiztonság szabályzat:

 

A szolgáltató a szerződésben található előfizetői adatokat és a szolgáltatás technikai berendezésének azonosítószámait valamint a hibabejelentésekkel kapcsolatos adatait tartja nyilván a szolgáltatás folyamatos és biztonságos ellátása érdekében, de abba csak a Hatóságoknak (Nemzetbiztonsági Szervek, Rendőrség, Ügyészség, Bíróság) vagy a törvények által meghatározott esetekben más hírközlési szolgáltatóknak van betekintési joguk közös adatbázis esetén.

A nyilvántartás papír alapú és elektronikus formában történik.

 

A szolgáltató az előfizetők adatait kereskedelmi vagy magán célra senkinek nem szolgáltatja ki.

 

A szolgáltató azok adatait, akik szerződése lejárt 1 évig őrzi meg, majd megsemmisíti.

 

Az előfizető kérésére személyesen betekinthet a saját adataiba, kérheti azok módosítását.

 

Telefonon személyes adatokat nem szolgáltatunk.

Az előfizető nem kérheti más előfizetők adatait.

 

Az előfizető jogosult saját személyes adatainak kezelésével kapcsolatosan az adatvédelmi felelős segítségét kérni, vagy jogorvoslatért a Miskolci Bírósághoz fordulni.

 

Az előfizető telefonos érdeklődésére csak hibabejelentéssel kapcsolatos műszaki tájékoztatást adunk.

 

A szolgáltató köteles az adatokat mindenkor úgy őrizni, hogy ahhoz mások ne férjenek hozzá, ne tudják lemásolni, módosítani vagy megsemmisíteni. A szolgáltató alvállalkozói, megbízottai a szolgáltatóval azonos titoktartás mellett végezhetnek adatkezelést.

 

A cég esetleges megszűnése esetén a fenti szabályokkal azonosan működő jogutód kezelheti az adatokat. Jogutód nélküli megszűnés esetén az adatok megsemmisítésre kerülnek.

 

Az Adatbiztonságért a cég mindenkori vezetője a felelős.

Adatvédelmi felelős: Tóth Attila 06 30/424-25-84 telefonon érhető el.

 

 

 

 

 






Weblap látogatottság számláló:

Mai: 11
Tegnapi: 1
Heti: 12
Havi: 12
Össz.: 10 323

Látogatottság növelés
Oldal: Ászf.2
Radicom-Net KFT - © 2008 - 2024 - radicom-net.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen adja a tárhelyet, és minden szolgáltatása a jövőben is ingyen ...

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »